Autoriseret service kan altid betale sig
Book tid på værkstedet, når det passer dig
Hos Auto Group Nordvest er vi autoriseret til at yde service på Volkswagen, ŠKODA, SEAT og Audi. Vores team af teknikere er specialuddannet til de enkelte mærker, og bliver efteruddannet på 4-5 kurser årligt, så ved alt om alle modeller, udstyr og teknologier. På vores moderne værksteder har teknikerne skræddersyet værktøj til rådighed, som er udviklet til den enkelte bilmodel. På den måde er du sikker på, at din bil altid er i gode og professionelle hænder hos os.
Vi matcher prisen på service
Skal din bil til service, kan det altid betale sig at vælge Auto Group Nordvest. Prismatch er din garanti for autoriseret service til den bedste pris. Vi matcher ethvert skriftligt tilbud på service af din bil, uanset hvad du skal have lavet.
Hvis du har fået et tilbud fra et andet værksted, så vis det til en af vores servicerådgivere. Så matcher vi prisen, hvis tilbuddet:
- Er på skrift
- Ikke er mere end 14 dage gammelt
- Er indhentet max 40 kilometer fra os
- Indeholder det samme arbejde og servicepunkter i henhold til din bils serviceskema og mærkets norm
- Er baseret på originale reservedele og anbefalede væsker/olier
Korrekt serviceeftersyn
Afhængigt af alderen på din bil, anbefales forskellige services og eftersyn. I de fleste modeller gør bilens computer automatisk opmærksom på, hvornår det er tid til at tage på værksted. Du kan køre op til 30.000 km mellem hvert serviceeftersyn, men dette kan dog ikke garanteres ved brug af en ikke-autoriseret partner.
Få en dialog med en servicerådgiver
En Dialogmodtagelse er en gratis gennemgang af din bil, inden den skal til service. Den foretages af en servicerådgiver eller -tekniker og tager cirka 20 minutter. Du er til stede hele tiden.
Under Dialogmodtagelsen bliver bilen gennemgået teknisk og mekanisk, så du får større indblik i, hvordan den daglige kørsel påvirker bilen.
Gennemgangen hjælper til at afdække, hvad der bør repareres nu og her. Vi gør dig også opmærksom på forhold, du skal holde øje med fremadrettet. En Dialogmodtagelse giver dig altså overblik og en fast, samlet pris for, hvad der skal laves.
Service Cam direkte til din smartphone
Hvis du foretrækker, at vi holder kontakten via SMS eller mail, kan vi tilbyde Service Cam: Når du har afleveret din bil, optager vores mekanikere en video af de dele af bilen, der trænger til service og forklarer samtidig, hvorfor det er nødvendigt. Du får pr. SMS eller mail tilsendt et link til denne videosekvens, så du får besked, uanset om du er på farten eller sidder derhjemme eller på jobbet.
Kulance
Hvis du altid bruger en autoriseret service, kan du i mange tilfælde tilbydes kulance efter garantiperiodens udløb. Dette betyder, at visse reparationer kan være op til fuldt dækket, selv efter garantien er udløbet. Hvis du vælger et andet ikke-autoriseret værksted, og service eller reparationer ikke er lavet efter fabrikkernes anvisninger, kan dette have stor indflydelse på dine kulancemuligheder og i værste fald påvirke din garanti.
.